Instagram

Friday, August 06, 2010

Law Vs Blog...

comey tak mereka nih...comey kn???
credit to Zyka coz gave them to us...
they are our put-put n mut-mut....
aku punye adalah kedua dri kanan...
pipinye tembam cm aku...cm perli aku je kan???:p
btw..thanks a lot zik!!!

ntah pape la entry aku malam nih...hehehehe...
currently...depan mata aku ade buku LAW 485...n lappy tersyg nih...
bersama Maxis Broadband...mmg la keje aku on9 je...tp bkn selama aku on9...
aku akn berada kt dpn lappy...lappy je terbukak..tp tuan die ilang..ntah g mana...
(ape2 je la ayat ko ni????)...abaikan ye...

rajin kn aku mlm ni...mengadap LAW mlm nih...
ini krn...aku akn menghadapi Kuiz ari ahad nih...waaa.....:((((
1st test dh lps...n Alhamdulillah..wlupn x dpt 90% n above...
i still got an appreciation from Miss Marina Amit...
hehehehe... bangga??? hahahaha..not at all...
sbb... aku slh jwb soklan!!!!...ape ke bende la ko pk mase ko bce soklan 1st tu ayu???

Miss dh kasi hint...kuiz lg ssh dri test..waaa......!!! ni lg takot....
dh la Miss tu cm garang sket...kecut perut kalo die dh membebel...
tp ak still x sdr2 ag... buktinya...mlm ni... aku mengadap lappy selama 3-4 jam...
tp aku mengadap LAW cume...1-2 jam je...hihihihihi...
(bile ko nk sdr????)....abaikan...:p

today...my boy aka encik Latip...balik Melaka...
geram btol...bkn nk ckp awal-awal...
huhuhuhuhu...naseb bek aku tak menarik muka 14 belas2...
kalo tak...hehehe...aku bkn jenis cpt merajuk lar....;p
 kalo bkn krn Modul Ijazah 2 nih...
dah lame ak amik tiket terbang ke Melaka jp...

oppsss....Modul Ijazah 2...apakah???
jgn tye aku... aku sndiri pn tak tau ape motif terjadinya Modul tuh...
yg aku tau...setiap sem... dri part 1 dip lg...
kami di wajibkn utk menghadiri modul2 tersebut...
kalo tak...xleh grade...:( (nmpk cm ugutan x???)....
tp yg tak phmnye...nape mesti wat 2 ari???
1 ari ckop la... sgt-sgt tak puas ati!!!!!

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com