Instagram

Saturday, September 18, 2010

tunang org~~~

Alhamdulillah...
selamat sudah majlis ari ni....
officially aku dah menjadi tunangan org...
nk tgk pic???
canteq x pelamin aku...;p

tadaaa.....oppss...sesungguhnya i am dreaming...
hehehehe...
ekcelly...member aku yg bertunang...aku amik berkat je...
hahahaha...tp cm sesuai je aku duk citu kn???
hahahaha... stop dreaming ayu...!!!!
giliran ko lg 3 thn ye...(InsyaAllah...)
secara tak rasmi...aku dah bertunang...
this is my TUNANG~~~
hehehe...shhhh....jgn kecoh2...

Mazlina Ishak 18sept 2010

    


sbnrnye...die ni yg bertunang...
sahabat zaman skolah rendah dlu...
terkejut die tgk aku terpacak dpn pintu bilik die td...

aku lg la terkejut dgr citer die dh nk bertunang..huhuhu...
ex boy die yg tanye aku...
aku plk segan nk bertanye pd tuan badan...
aku pn tye Farhani...rupenye btol...
Farhani pn ajak la aku pg...wat surprise kt minah nih...hahahaha...

tp kn...agk lame la dorg ikat...3 thn kot...
ish2...ssh ikat lame2...sekejap dh la...
bakal pengantin lelaki tu dah keje...
as pegawai perikanan kt Sarawak...
dorg ni bru kenal 8 bln...tp dah tunang...
advance  btol...xpe la...
aku doakn semoga dorg di pnjangkn jodoh ke jinjang pelamin...
dan semoga berbahagia ke ank cucu...Amin....

kt majlis mek na...mcm reunion kitorg lak..
dpt jmpe member2 lame yg dah lost contact...
huhuhu...lps ni x lost contact lg...weeee~~~~
dari kiri : Farhani,Zuraida, Mazlina,ME, Zanura
amik seri bakal pengantin sket...hehehehe
dari pihak lelaki
dari pihak pompuan
sdp kn kek nih..yummy2...
ayu syg kamooo....

No comments:

2leep.com