Instagram

Saturday, October 30, 2010

~Cutest Baby Contest bersama Sinar Raudhah~


comel kan budak nih...hensem... nk ngorat leh???
hehhee...mengarut....:p
aku dah abes study...skang nk join contest lak...dari akak Raudhah...
nk tau lebih lanjut leh klik SiNi
aku nk letak pic gula-gula kesayangan aku nih...

Nama : Muhammad Adel Irfan Bin Mohd Sofian
Umur  : 10 bulan
Nama Ibu : Tuan Norsaliza
Nama yg menghantar contest : Cek da tersyg...( ank kakak)

Gud luck ye Adel!!! hehehe...

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

3 komen:

Amy Syaquena said...

salam..

comelnya si manja dia anyway thanks ye coz sudi join contest bersama sinar raudah, good luck ok

-✿ Ayu ✿- said...

huhuhu..penyertaan ayu diterima ye???
hihihi...suke2...tq kak...:p

Amy Syaquena said...

mosst welcome dear, sowie lambat singgah sini, hari nie baru berkesempatan blogwalking n komen2..

2leep.com