Instagram

Sunday, October 17, 2010

~hanya krn status di fb....

peristiwa ni just happened to me...
aku tlh mengkomen status sorg kwn yg bernama mr.D...
status nye yg berbunyi... "tiada lagi maaf bagimu...pintu sdh ditutup"...
aku pn gtau umai... mr.D update status nih...umai pn ckp...
komen la ckp...aku pn dgn niat utk bergurau senda... 
"tok..tok..tok...ade org x... bkk la pintu ni...kami nk masuk"
korg rase...komen tu akn timbulkan pape spekulasi x???
bagi aku mmg la x...sbb niat aku cuma nk bergurau...
tp bg si awek kpd mr.D... die gunakn komen aku tu utk bergaduh dgn mr.D...
huhuhu..aku rase sgt berslh ngan mr.D...

tp he had explain a lot to me...
perasaan rase berslh tu dh x ketara sgt...
mr.D citer a lot kt aku psl hubungan die n awek die...

bg aku...awek die mmg sorg yg sgt melampau... sgt over...
aku pn jenis yg jeles jgk...tp xkn ngan adik sndiri pn nk jeles kot...
aku tau sikit2 psl family mr.D... 
byk jgk la yg die citer wlupn kami xde la rapat mane...
cume die sng berkongsi mslh ngan aku...

dgn keadaan die yg x berapa sihat skang...
mama die yg sdg sakit tenat...
as an eldest in his family...
die memikul tanggunghawab yg besar...
sabar lah mr.D...sesungguhnya Allah sdg menguji
kamu utk mnjadi lbh tabah...

tentang gurl tu..usahlah dipedulikan ye...
semoga die berbahagia dgn cara die...
lgpn die pnh ckp kn... she deserve better than u...
biarkn die cari mr. perfect die tu...
just go on with ur life... take care of ur family n urself...

pengalaman dulu tu jadikn pengajaran utk masa dpn...

ikhlas dri sorg kwn...

No comments:

2leep.com