Instagram

Friday, November 05, 2010

~TeNtANg sESeORaNg 1st GiveAway~

okeh...aq dah puas ....
dan utk menghilangkan rase tu...mlm ni...aq nk BW...
n join sume contest + GA yg ade...
huhuhuhu... okeh...semangat2 ayu!

straight to da point...
GA ni dari akak JUE...
sempena ngan die nk dpt baby...suke2...
korang nk join??? klik CNI...


to KAK JUE...Happy Becoming Mother...
moga dpt baby yg comel2...hehehe...

okeh2...nk tag sape ye...
ok...DONE!!! suke2...:p
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

1 komen:

muffins Jue said...

hehe..

tq dear sudi join..
gud luck tau :)

2leep.com