Instagram

Friday, December 24, 2010

Ben Ashaari, BA, Abg Ben...

korang kenal sape nih???
kompem sume kenal kan...kebykan blogger yg aq follow pn aq dpt dari list die bg....
heheh... 2,3 ari ni,,,die byk wat segmen utk tlg blogger2 baru ni...
aq ade gak ikut 2,3 segmen die...tp xde menang pn... huhuhu...
sedey kan...kan..kan...ngee~~~
tp aq still tersenarai la...Abg Ben tak kejam la...hehehe...
skang ni tgh hangat pasal 200 blog yg tersenarai...
tp bkn senang nak cari pemenang...segmen tentang apa...aq pn x tau lg...
tp aq tak tersenarai dlm 200 blog tu...
ari ni bgn lambat sket...huhuhu...dah terlepas...ngee~~~

segmen kali ni kne jwb 5 soklan...
tp abg Ben baru bg first soklan...boleh click SINI
kalo korang ade mase terluang tu...
n boleh ngadap lappy utk jangkamasa yg lama...
jgn lupe utk juin... mmg mencabar mental n mata...
ehehehe...
tp pastikan korang alert la sket utk soklan seterusnya...
berbaloi kalo jadi pemenang...
akan dipromosi utk 24 jam kt blog die...
rasenye la...sbb segmen2 sblm ni cm tu...

aq ade byk keje nak wat ari ni...
nak packing-packing barang sket...esok dah balik GANU...

SELAMAT MENCUBA!!!


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com