Instagram

Tuesday, December 21, 2010

mud : Kelaut...:(

kalau kita tak melayan orang tu... mesti orang tu takkan ganggu kita lagi dah...
tapi kalau dah kita pun sama-sama melayan jugak... lagi la orang tu kacau kita...
mulut boleh kata apa-apa je...tapi kebenaran tak boleh menipu sebuah keikhlasan...
macam orang selalu kata...walau sekeras mana pn batu tu... kalau dah kene air tiap-tiap ari...berlekuk jugak die...
macam tu jugak hati sorang manusia...
waau sekeras mana pun hatinya... bila dah dipujuk ari-ari...
hati tu akan cair jugak...
aq tgh berfikir lagi... dan akan terus berfikir...
semoga aq tenang dlm hadapi sume ni...
Amin...
***
mata makin lebam...mcm kena tumbuk...cam mane ni....???:p


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com