Instagram

Sunday, February 27, 2011

Ahad, Sunday, 星期日,रविवार

salam satu malaysia, salam dari Dungun,salam dari bilik *** Duyung B, Uitm Dungeon...
wah...bukan maen lagi...
seperti yg tertera di atas tajuk...AHAD dtg lagi!!!!
waa....kenapa aku tak suke ahad???
sebab ade kelas!!!
hehehe... ari ni ade satu kelas je ekcelly...

tapi ade satu TEST!!!! hahaha...seronak tak dengar test???
sangat tak seronak kan???
Akaun pulak tu...mmg FAR FAR away la jawabnya...

study??? ok...Alhamdulillah...dah abes...cume nak buat last revision...
doakan aku yg terbaek ye petang ni...huhuhu...
cuak gak ni...biase la...AKAUN... killer paper every sem! huhuhu...

2,3 ari ni...super duper bz gak...
tak sempat pun nk update blog yg messy nih...
banyak sgt assignment yg tgh beratur mintak dibuat...
sabar ye assignments...nanti aku siapkan korang satu-satu...
aku memerlukan konsentrasi yg khusus utk kamoo sumer...

rite...tak nak bebel panjang-panjang pagi ahad nih...
aku nak meneruskan last revision aku dulu...

HAPPY SUNDAY

jom join GA ayu...

klik sini

1 comment:

qaseh johanna said...

http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/03/contestsaya-suka-lipgloss.html

kene tag..

2leep.com