Instagram

Tuesday, February 22, 2011

aku mengaku...aku mmg kolot...salah ke???

tgh duk-duk study td...td sorg makhluk Allah yg tanpa segan silunye...
ckp nak pinjam lappy jap...nak online katanya...
then...aku tak kesah pon...dipersilakan... bukan luak pun  kan...

tp yg aku geram btol...sesedap mulut die komen pic aku...
katanya aku ni tak pndai bergaya... simple sgt pakaian aku...
siap tye plk...nape tak pakai tudung yg lilit tu...
skang kn trend...

cik adik comel... aku ni bkn excited sgt ngan trend...
tak kemananya trend tu sume...
nt lame-lame ilang jgk... tau la dia tu FASHIONISTA!...
tp tak perlu la nak kutuk-kutuk cara pakaian org laen lak...!!!

dunia fesyen akan sentiasa berubah...
tapi atas kehendak masing-masing la nk ikut ke tak kan...
bg aku... fesyen tu sume cume sbg tarikan...
aku tak kesah di label KOLOT...KETINGGALAN ZAMAN...
asalkan...aku bahagia... betol tak???

budak tu maksudkan gaya aku yg ni...:-



t-shirt + jeans + tudung bawal... simple n selesa...
tak perlu nak belit-belit...kang tercekik...
hehehe...

terima org tu...seadanya... tak perlu nak nak kutuk-kutuk la ye adik manis...
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

5 komen:

✿....rossa alina....✿ said...

lantak la ape orang nak kate..yg penting kita selesa dgn cara pemakaian kita n x mcm alien..kuikuikui.. ;p

iManAzRaf said...

hahaha.. de jgk org cegitu ek.. da pnjam, nk kutuk2 lak.
jwb je, "ade aku kesah??" hehejo

sab said...

kite bako aje org mcm tuh. hehe.
sbr k dear..bese la mulut org kan.. :)

-✿ Ayu ✿- said...

huhuhu...tau xpe... dah pinjam boleh plk ckp cm tu kan...
mmg tak mkn saman btol bdk nih...

Anonymous said...

en Nurlatif x kisah pun

2leep.com