Instagram

Saturday, February 12, 2011

hari ni punye citer....

pagi-pagi td bangun dgn semangatnya sebab nak balik umah ari ni...
esok ade kelas belajar memandu-aku mmg bdk baru belajar...:p
kejutkan kazen...then siap2... pastu call  van...

tp last-last dorang ckp sume keje lepas solat Jumaat...
ok...fine tgu la lepas Solat Jumaat...
lepas tu...tgu la depan pOK ENG tENG tu...
dgn muka semanga nak balik...
tgk jam kul 2.30 p.m...
xpe,,,nt ade bas... mmg mengharap giler...!

3.00 p.m-still duk melangut depan tu lagi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
4.00 p.m-xpe...bas lambat sket kot...
*
*
*
*
*
*
*
5.00 p.m-dah mula risau..muncung idung bas pun xnmpk nih...haih...
memang fed up btol ari ni...
bas mogok agaknya...
dah la tensen ngan bas xde nih...
ade plk pak cik prebet sapu duk ke hulu ke hilir depan aku...
suh aku siap paksa-paksa aku n kazen naek kete die balik KT...
dah la cas mahal giler...
RM 60 utk satu kete...
kalo 4 org=RM15 sorg...
kalo naek bas RM6 je sorg...
tak ke cekik darah namanye tu???
mmg tensen btol ngan pak cik tuh...
aku pn blah g mkn KFC lg bagus...dah la tgh lapar giler time tuh...
org tgh berangan nk mkn kt umah...mmg simpan perut nk isi kt umah...
naseb aku tak cepat melengting...kazen aku mmg dah panas je td...
huhuhu...sabar je la...

utk redakan kemurkaan aku...
aku ikut umai balik Umah Umai kt Kerteh...
then g merayap kt Mesra Mall jap..
enjoy pic kami...:p

octos ni cumel:p
bdk kecik menggedik...:p


tersalah beli air gelas besar...:p

jgn tgk...tutup mata!

yee mee kantonis...dari Rumbia resort...SODAP!!!

ade bunny..sempena CNY bru ni...


berjaya abeskan air tu...

2 comments:

alin alias said...

bestnye korang..

SN said...

seb bek akq g hangout. .
hehhe

2leep.com