Instagram

Tuesday, February 22, 2011

mari...lah...mari...mari...mengUNDI...

PRU-13 dah start ke???
bile??? asal tak tau pun... hehehe...
ni bukan entry nak umumkan tarikh PRU-13 ye...
ni PRU gak...tapi PilihanRaya Universiti...
rasenye kebanyakan u skang tgh buat pilihanraya utk calon MPP...

ni PRU versi UiTM Dungun...
hehehe...aku ni pengundi tegar...
jenis yg tak suka kuar mengundi pagi-pagi...
tp suka waktu-waktu nak tutup dah tempat buang undi tuh...
hehehe...biase la...otai...ngee~~~

kalo dulu-dulu...guna sistem manual...
ala...yg pakai kertas tuh...
hohoho...aku adalah penyumbang kpd UNDI ROSAK...
hehehe... sbb ntah lah...:p

tp skang ni dah advance sket...
gune sistem komputer...
xleh la nak wat jahat...
so... jadi la aku bdk baek ari ni...
saluran 1 AC 220

 hohoho...mmg skema kan...ngan botol air nye...hahaha
nampak tak poster kempen atas kepala kami???

ni lah calon kami...
 aku pilih dia sbg wakil BACC utk membela naseb kami...hehehe...
psstt: dia pun TUAN gak...aku TUAN NOR HIDAYU...dia ni TUAN MOHD ASMAWI..
.MAWI WORLD tu...ngeee~~~
sedara jauh aku agaknye...hehehe...:p
hasil kami dpt lepas mengundi.... kenyang mkn ROTI...hahhaah....

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

qaseh johanna said...

akak tag ayu lg bulih..?? hihi

qaseh johanna said...

http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/02/lulu-caldina-1st-giveaway.html

2leep.com