Instagram

Monday, February 07, 2011

~they are my best followers


ALHAMDULILLAH...ari ni..epy yg berganda-ganda...
selain my bufday...ari ni jugak...follower aq dah mencapai lebih 200 org...
wah...dulu masa mula-mula berblog... rasa mcm takkan ade orang yg akan singgah kt cini n follow
DUN!A AYU...tapi skang...wow... mcm dlm mimpi pun ade gak...ngee~~~

aq rase sgt terharu...nak menangis pun ade...hehehe...-tak tipu-
dulu...DUN!A AYU mmg tak dikenali langsung...
follower cume 2,3 org je... n hanya kenalan terdekat...
tp skang... sgt-sgt suke tgk follower bertambah...

dulu aq berblog hanya utk suka-suka...
tp skang...baru aq tau...
rahsia sebenar seronaknye berblog...
aq bkn mengejar duit poket dari Encik Nuffnang...
bkn nak jadi popular mcm otai-otai yg mmg aq salute...
tp aq cuma nak berbahagia di sini...

DUN!A AYU jadi saksi jatuh bgn aq dlm idop nih...
aq seronok dpt berblog... seronok dpt baca citer-citer blogger laen...
aq mintak maaf...kadang-kadang aq masuk tak bagi salam pun...
tapi ...yg pasti aq akan follow korg...



to all the followers of DUN!A AYU...
Ayu ucapkan terima kaseh krn sudi memeriahkan dunia Ayu...
terima kaseh krn tak jemu-jemu bertegur sapa ngan Ayu...
walaupun kadang-kadang Ayu lambat balas...hehehe...
Terima kaseh juga utk segala semangat korang...segala semangat positif itu Ayu amik sbg pendorong utk ayu terus berblog... maaf jika kadang-kadang Ayu byk merepek dan merapu yg bukan-bukan kt sini...hehehe...ayu terlebih emosi kot...
ape pun...terima kaseh sudi mengikuti kesah Ayu yg tak seberapa ni...
terima kaseh yg amat...ayu sayang korang sumer...
LUV U ALL
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com