Instagram

Friday, March 11, 2011

Tsunami di Jepun - abang aku kat laut mana ye???

orang duk kecoh-kecoh pasal tsunami kat Jepun...
tiba-tiba aku teringat kat abg aku...
alahai...risau plk aku... ntah kat laut mana la die skang...
aku pun tak kompem die naek kapal mane kali ni...
huhuhuh...  bonda mesti risau kt umah tu...
bini die lagi la...
banyak2 la berdoa semoga bro aku slmt...
AMIN....

lupe nak citer...abg aku ni keje ngan MISC... syarikat kapal tu...
nama die Tuan Mohd Anuar...
die sepatutnya dah balik ke darat awal akhir 2...
tp disebabkan xde org nk gantikan die lagi...
die terpakse extend utk beberapa minggu...
huhuu...

- so worry about him-
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com