Instagram

Thursday, April 14, 2011

dengan rasminya...IT'S OVER!!!!

yahoooooooo!!!!! wah....seronok yang amat rasanya...
pukul 4.30 petang tadi adalah test terakhir untuk semester ni...
seronok betul...tak perlu lagi bangun pagi-pagi dan pergi kelas
dengan muka yang sangat mengantok...hahaha...kenangan betol...
sem depan dah mula praktikal!!!

pagi tadi ade taklimat untuk praktikal...
waaa....memang excited giler nih nak g praktikal...
buku log sume dah dapat... tunggu nak pergi jer nih...
lambat giler 27/ 6... aku dah tak sabar nih...
hohoho...

tapi yang tak bestnye...
kena mengadap final lak...
cuak sehh...mane taknye...ni dah part 6...
sem depan praktikal... pastu masuk balik part 8...
lepas tu dah grad..
maknanya alam kerjaya semakin mendekati aku...
mampukah aku dapat pekerjaan lepas grad nih...???
sangat tak yakin untuk menempuhi alam pekerjaan nih...
dah seronok sangat jadi student selama 5 tahun lebih nih...

tapi takpe...kalo tak sedia... apply la master terus...hehehe...
belajar jer keje aku...bile nak keje???
sampai tua belajau??? huhuhu...

memang nak sambung master, tapi tangguhkan dulu kot...
kena keje dulu cari pengalaman...then, baru teruskan ngan master...
nak apply CIMA...

InsyaAllah... 10 tahun akan datang...
aku dah bergelar TUAN NOR HIDAYU C.A...
wahahaha...koya jer lebih...
ok...mau berkemas jap...esok ade program OPKIM...apakah???
akan diupdate kemudian yep...

TATATATATATATATATATA


memori satu sem bersama our Miss Emilina...comel kan dia...
still single tapi dah dicop la...huhuhuu...
LOVE u miss....

No comments:

2leep.com