Instagram

Monday, May 09, 2011

Alhamdulillah~ JAN-MEI 2011 ~ END!!!!

*hahaha...muka cuak giler nak hadap paper last*


Alhamdulillah...bersyukur ku ke hadrat Mu Ya Allah... final sem 6 pun dah berakhir dengan jayanya... segala dugaan dan cabaran...dan segala banjir yang berlaku sepanjang final kali ni dapat aku harungi dengan tabah... semoga resultnya juga dapat aku hadapi dengan tabah...haih... *takkan mengeluh lagi kot*...

summary untuk sepanjang final sem 6 JAN-MEI 2011~

  • First paper -CRG 530-huhuhu...paper theory yg mmg aku tak suka...paper color BIRU...sememangnya SUSAH! naseb la Sir Tajul dan kasi hint sume lulus... tapi okey la kot paper nih... buat setakat yg termampu~

  • second paper -MAF 630-yg ni paling susah sem ni...paper color BIRU jugak yg bererti SUSAH! tapi aku nak tambah sket SUSAH GILER! sepatutnya paper ni 50-50 theory & calculation tapi entah kenapa sem ni jadi 20-80 ,theory lagi banyak dari calculation...mmg mati akal aku kalau theroy lg byk...dah la aku mmg tak prepare sgt part theory tuh... semoga aku lulus je la...nak target lebih-lebih kang kukeciwa pulak...huhuhu...

  • third paper- QMT 492-kau suka giler kat paper ni...mmg heart u abes lah QMT...! 100% calculation...paper color PURPLERRRR... memang aku suka color nih...menandakan soklan die SENANG!!!! mmg senang pun...smpai naek lenguh tangan aku nak abeskan 5 soklan tuh... Alhamdulillah... seronok jwb soklan ni ari tu...

  • fourth-AIS 630-satu lagi theory paper yang aku tak suka...color paper BIRU ! SUSAH!!! tak nak citer panjang pasal paper nih...memang stress abes jwb paper nih semalam...sebab aku terpaksa cover paper last ngan yg ni dlm masa 3,4 hari jer...tak sempat pun nak cover sumer... huhuhu...semoga lulus je la...~~~

  • last- FAR 430- killer paper yang selalu buat aku menangis setiap sem dgn kod FAR nih...color paper BIRU=SUSAH! tapi tadi masa aku jawab soklan ni tak dela susah sangat...dan tak la senang sangat...average je la kot... semoga paper ni akan tolong aku dlm final kali ni... first time kot aku boleh tersenyum jwb FAR berbanding ngan sem-sem lepas punye FAR...suke-suke...:p

sekian semester 6 menutup tirai...menunggu semester 7 akan datang... sedikit seronok sem 7 tak perlu menghadap final tapi akan menghadap report praktikal lak... akan jumpa lagi final masa part 8 akan datang... semoga final part 6 ni akan memberi tuah pada aku...AMIN......

hahaha...muka tak boleh blah~~~

No comments:

2leep.com