Instagram

Sunday, June 26, 2011

Perodua Eco Challenge 2011~great~

sekalung tahniah buat peserta Perodua Eco Challenge 2011 yang telah berlangsung semalam kat Melaka International Motorsport Circuit, Ayer Keroh Melaka... hehehe...sekalung tahniah jugak kat encik mok mok aku yang dapat jugak hadiahnya... banyak kesilapan sepanjang pertandingan tu... ketidakadilan...mungkin jugak...sebab ramai yang tak puas hati dengan judges... huhuhu...sabar je la buat encik mok mok & the team... dah itu kehendak Perodua...nak cari kereta harimau pulak untuk keluaran akan datang ni...

papepun...you have done a good job... dah bawak nama UniKL...first time compete & dah menang hadiah sebagai 2nd runner up untuk Engineering dan 5th place untuk longest distance... Well DONE!!!!

*** aku tahu yang UiTM pun join gak..tapi Shah Alam yang wakil rasanya... tapi aku tak tahu la mana satu kete dorang...huhuhu... aku dikira UiTM murtad tak...sokong UniKL lak...????hehehe...

meh tengok beberapa pic yang aku curi dari fb encik mok mok...hehehe:p





encik mok mok & the team bersama buah hati... UniKL MSI...


WELL DONE!!!!!

No comments:

2leep.com