Instagram

Wednesday, July 20, 2011

Ngeri tgk pic nih...

hari Khamis minggu lepas...tengah-tengah buat keje kat opis, kakak aku mesej ... 
cousin aku, Peja kemalangan kat tempat keje...huhuhu...
 tangan dia termasuk dalam mesin pengisar keropok...
terkejut aku...lepas balik keje... aku terus g hospital... 
agak teruk gak tangan kanan dia... tapi oleh kerana dah berbalut...
tak dapat la nak tengok keadaan tangan dia tu...
ayah sedara aku cakap... 3 urat dia putus... 
dekat siku tu boleh bayangkan macam kita siang ikan salomon... 
amik isi sahaja dan tinggal tulang... ngeri tak???? 
tak sanggup aku nak tengok...!!!!!
urat yg putus tu  aku tak pasti sebab aku bukan doktor!
hehehe...


 petang tadi aku g melawat lagi sekali sebab hari ni 
cuti umum kat Ganu sempena Hari Keputeraan Sultan...
keadaan dia dah bertambah stabil dan tangan dia pun dah boleh angkat sket-sket...
urat yang putus tu dah pun disambung balik...
tapi urat halus tak boleh nak disambung...
tapi Thanks GOD jari-jari tangan masih boleh digerakkan...
bahagian yang tak ada daging tu sebenarnya akan ditampal...
tapi Peja macam tak nak jer...huhuhu... takut sakit agaknya...
sabar ye Peja... ni sume dugaan Allah...
semoga peja cepat sembuh... Amin...



keadaan tgn Peja...







❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com