Instagram

Thursday, September 22, 2011

lelaki boroi ! vs lelaki tak boroi!


dalam dunia ni ada macam-macam rupa lelaki ni...
ada yang hensem...macho...  kurus kering...
hidung mancung...mata sepet...
kulit hitam... badan tegap...

banyak lagi la nak citer satu-satu tahun depan pun tak habis!
cuma aku nak berkongsi satu kajian yang dibuat oleh siapa pun aku tak tahu...
dan kajian ni ada la kebenaran dia jugak...hehehe...:p


Fakta : Hampir 92% lelaki berkahwin akan boroi setelah 2 tahun dan ke atas tempoh perkahwinan.Malah statistik penceraian juga melaporkan hampir 89% kes penceraian berlaku kepada suami yang six pax? dan masih tampan. Berbanding kadar penceraian yang melibatkan suami boroi hanya sekadar 19% kes penceraian.namun itulah hakikatnya. Beruntunglah kepada mereka yang mempunyai suami boroi. Dan menurut kajian lagi, lelaki boroi lebih penyayang dan berfikiran jauh..

memang sangat beruntung si wanita yangg memiliki si lelaki yg boroi~~~
jangan malu hidup disamping mereka...
kerana sesungguhnya mereka lebih penyayang...
***kata-kata ini berdasarkan kajian...:p

tapi pokok pangkalnya...
setiap pasangan itu perlu jujur antara satu sama lain...
rupa paras bukan alasan untuk emndapat yang lebih baik...
sesungguhnya jodoh dan pertemuan itu dah ditentukan olehNYA...

   p/s : encik MOK boroi tak???
hahahaha teeeettttt!!!!~~~




❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

1 komen:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

BUCUK aku tak boroi .. tapi still penyayang .. HAHA

2leep.com