Instagram

Friday, October 07, 2011

belog newbie siap edit!






another blog done!
belog ni masih suci murni lagi tau..macam fresh dari ladang...
hehehe...
baru ada dua post...memang newbie betul...!
actually she is my cousin...
mungkin baru nak belajar berbelog...
keep it up Pikah!
belog dah comel* puji diri sendiri...:p
kena  semangat berbelog lepas nih!
moga puas hati dengan kerja ayu yep!
tapi oleh sebab belog masih baru...
post pun tak ada lagi...
sidebar pun memang suci murni...
agak susah nak tambah itu dan ini...
tapi ayu buat yang termampu je la...hehehe...

jom-jom serang newbie nih!


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

5 komen:

dayu_myself said...

sangat comel la header tu...nak jugak belajar buat..ngeee..
^__^

NoYB said...

cumeL la.....^____^....nice jOb....! suker2x biLer tgk bLog pikah tu....@___@

-✿Ayu✿- said...

@dayu_myself
ehh...ayu crop je tu...huhuhu

zulhilmi tempoyak said...

buatkn utk dye ke...


baek nye cousin ni..hihih

Along^Nurul said...

tlg editkan blog sy bleh tak ^_^

2leep.com