Instagram

Monday, April 16, 2012

Indah ciptaanMU~~~

pagi-pagi macam ni... 
sebenarnya ayu tengah study lagi...
dah masuk 4 hari tido kul 3,4 pagi...
huhuhu... common test belom abes lagi la...~~~ uwaaa!!!

tak larat tu memang la...
sebab lama dah tak berjaga pagi-pagi macam ni... ehehehe...
tapi apakan daya... kena tempuh jugak kalau nak berjaya kan...ngee~~~
ayu bukan membebel pagi-pagi buta ni...
cuma nak share pic-pic yang ayu sempat snap everyday pegi kelas...:)

 cantik kan yang ni... :)



 indahnya ciptaanMU Ya Allah...






pic yang 4 terakhir tu versi melepaskan tensen je sebenarnya...
 hehehe...

AYU LOVE BEACH!


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

9 komen:

charmyiex said...

amboi amboi..g kelas lalu ikut pantai ek...cantik2..subhanallah

charmyiex said...

good luck for ur test!!

shiema sufian said...

Manusia apa bila melihat ciptaan Allah, akan merasa tenang. Kerana fitrah apabila manusia melihat Allah, manusia akan berasa tenang (:

SyamimiNazifa said...

cantik :D

-✿Ayu✿- said...

@charmyiex
hehehe...uitm dungun mmg betol2 tepi pntai kak...thanks kak!

-✿Ayu✿- said...

@shiema sufian
btol2...rase tenang sgt dpt tgk laut yg tenang...:)

Cik Kay Jue said...

wah biar betul ni snap sendiri? cantik la! >_<

-✿Ayu✿- said...

@Cik Kay Jue
yup! amik sndiri je ckj! guna nokia c6-01 je...:)

2leep.com