Instagram

Monday, August 13, 2012

Akhir Ramadhan...

sedar dalam tidak kita semakin menghampiri penghujung Ramadhan...
Ramadhan semakin hampir untuk meninggalkan kita lagi...
cepat betol masa berlalu kan...

hari ni 13 ogos... bersamaan 24 Ramadhan...
tinggal lebih kurang 5 hari je lagi Ramadhan akan pergi...
entah sempat atau tak kita jumpa Ramadhan lagi tahun depan kan...
entah kita masih bernyawa atau tak untuk Ramadhan akan datang kan...
sama-sama manfaatkan Ramadhan yang hanya tinggal beberapa hari je lagi ni...

sedih ayu kenangkan kekosongan surau dan masjid bila nak abes Ramadhan ni...
makin nak abes...makin tak ada orang berterawih...
tapi yang penuhnya dekat shopping complex...
tempat-tempat berjual beli...
lumrah manusia... susah nak ubah attitude orang kita ni...hermmm~~~

hari ni akan bertolak ke Melaka...
maknanya akan beraya kat sana la!
huhuhu...sedih dak??? dak eh... meraung je...:(
tak pe lah... kak ja lagi memerlukan khidmat ayu skang...
menunggu kedatangan orang baru dalam keluarga Hj. Tuan Long!



❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

6 komen:

hazanis said...

kat kg kita pun makin kosong saff perempuan..sibuk buat kuih katakan..hum

shafiqabdshukor said...

sedih la jugak ramadhan nak meninggalkan kita..
moga ibadah kita diterima..
ape pun selamat hari raya..

Cik mama said...

Betul tu ayu, tah dpt tau tak merasa ramadhan akan dtg, sedih juga rasanya..

"Selamat hari raya Ayu" semoga selamat sampai.

Anonymous said...


I wish to read even more things about it!

athirah said...

selamat hari raya ;)
btw masjid dekat rumah saya alhamdullilah masih penuh walaupun dah nak habis ramadhan ;)

http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/08/apa-la-sangat-bakti-siswa-ni.html

Anonymous said...

If created properly, these poly products are worthwhile investments that will extend your marketing campaign for a long time. vpn reti. If he wants to unsubscribe and can't easily see how to do this, he'll just add you to his blacklist. pptp troubleshooting

2leep.com