Instagram

Saturday, August 25, 2012

Mereka yg ayu sangat rindu~~~

Time-time raya macam ni mesti rindu dekat family kan...
ayu jangan cakap la...
dah la raya tahun ni dekat negeri orang...
pagi raya tak dapat peluk cium ayahbonda... 
tapi malas la nak cakap pasal raya tahun ni...
nanti banjir blog nih kang~~~ :(

tapi ayu rindu dengan family ayu...
ayu rindu adik beradik-beradik ayu...
lama dah kitorang 10 orang adik beradik ni tak kumpul ramai-ramai~~~:(
sorang ke utara...sorang ke selatan... sorang ke timur...sorang ke barat...
bila raya... mesti tak cukup 10 orang...
sorang raya dekat sempadan...sorang tengah laut...
sorang dekat sabah... sorang dekat melaka...
bila kita nak kumpul ni....

ayu rindu time kita kecik-kecik dulu...
mesti riuh satu rumah... dapat pulak abang-abang yang suka usik adik-adik...
time berbuka pose...mesti riuh kejutkan abang-abang yang suka tidur dekat-dekat nak berbuka...
selagi tak bergegar satu rumah... takkan bangun... selagi bonda tak datang... selagi tu la tidur memanjang...
no wonder kalau anak-anak lelaki bonda rapat ngan bonda...~~~

ayu harap sangat... one fine day...
kita boleh kumpul ramai-ramai dalam satu masa...
time tu kena pastikan yang kak ja ada kat terengganu...
abang ri ada kat terengganu gak...
nuar pun mesti ada kat darat...
zuan mesti cuti dari berjaga dekat sempadan...
sume mesti kumpul dekat rumah...
mesti seronok kan... 
dengan kakak ipar...abang ipar...
anak-anak buah sume...
mesti penat ayahbonda nak layan sume cucu-cucu...
how i miss that moment...

#impian raya Ayu  :)





❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

1 komen:

Dahlia Amirudin said...

http://dahlia-amirudin.blogspot.com/2012/08/drwmh-contest-and-giveaways.html jom join :D

2leep.com