Instagram

Saturday, May 29, 2010

alhamdulillah....



ari ni...29 Mei 2010...
aku selamat menerima sijil Diploma aku....
dlm Majlis Konvokesyen UiTM ke-72...
bertempat di Dewan Seri Budiman...
angka giliran aku...847..huhuhu...jauh...jenuh tgu...
bila dgr lagu UiTM dihatiku...terharu betul rasa...
x sangka aku dh abis diploma...
time kaseh byk2 pd cek n ku yg byk berkorban utk aku...


abis je td cek dtg peluk cium aku...
rasa sgt terharu...diploma yg ayu dpt ni utk cek...
InsyaAllah..lg 2 thn...aku akn kembali lg utk...
Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dgn Kepujian plk...
amin...


ari ni pn dpt jumpa ngan 2 org waris jauh...hahahah..
bkn waris kot...kami berkongsi nama TUAN...
mcm waris la kn...hahhaha...


td pn dpt jumpa ngan qie...akhirnya...
lps berkwn selama 5 thn lbh...
akhirnya jumpa gk ari ni....
die bg bunga...n time kaseh gk pd awek die..nana...
krn pilih bunga tu...hehehe..dorg btol2 sweet couple...:p
qie ada hal td...dpt jumpe kejap je...
xpe la...nt aku dtg lg...leh la jumpe lg....

tp x byk sgt dpt amik gmba...msg2 ilang lps majlis...
naseb bek cmlm dh gedik2 ngan aten,umai n zyka puas2...:p
esok nk g antar jubah dh...teringin nk amik gmba ngan encik latip dlu pki jubah tu...
tp klu xleh xpela..nk wat cm ne...

ari ni dlm sejarah idop aku...
DIPLOMA PERAKAUNAN...dgn Pointer cgpa...2.82...
sket je pointer aku...krn part 4 la ni...
klu x...msti dh dpt 1 star...at least....
sume ni krn terlalu ikutkan perasaan sgt...
xpe la...utk IJAZAH SARJANA MUDA PERAKAUNAN(KEPUJIAN) ni...
aku akan buat yg terbaek utk dptkn cgpa 3.oo at least.,...
INSYA ALLAH....berkat doa sume aku akn wat yg terbaek...
2 thn lg...~~~

No comments:

2leep.com