Instagram

Friday, August 13, 2010

adakah ini satu penyakit???


dah lebih 22 thn aku hidup...dan selama itu jgk aku mengalami kesakitan...
sakit ke??? penyakit??? aku pn tak tau mcm mane nk explain...
ak sndiri tak tau ape yg aku alami selama ni...
sejak zmn skolah dlu...aku mengalami sakit dada yg kdg-kdg mengganggu rutin aku...
penyakit ke??? dah byk kali aku g check up..tp doc ttp kte aku chat...
tp nape smpai skang aku masih alami benda yg same
sakit tu terasa tak kira waktu...masa blaja dlm klas pn leh serang...
lagi-lagi masa nk tido... Tuhan je tau... betapa sakitnye...
tp sbb dh selalu sgt sakit...aku jd terbiase..dh lali...:(

Ya Allah...dugaan ape yg Kau beri padaku ni...
aku igt lg 3 thn lps...masa mula2 Abg Pian pndg aku...
katenye... mata aku ni mcm org berpenyakit time tu jgk Kak Jaa suh aku g klinik...
dan aku pegi... doc ttp bg keputusn yg same...AKU SIHAT!...
tak tau la smpai bile aku akn trus mcm ni...
kdg-kdg aku rase pedih sgt...org kte pedih ulu ati...
btol ke??? ntah lah...almost everyday..terasa sgt pedih...
kdg-kdg aku mengelak utk mkn... mkn sket-sket je...
smapi bile perlu aku menahan sakit ni???
Ya Allah...jauhi lah hambaMU ini...dri segala penyakit...

1 comment:

-✿ Ayu ✿- said...

hehehe..post blik sbb encik latip dh bce...;p
honey x tipu syg pn kan...
honey dh citer kt syg awl2 lg kn...:p

2leep.com