Instagram

Friday, August 13, 2010

kenalan yg tak pnh ketemu...

Nur Jannah & Saiful
MELAKA
ni adalah slh sorg kwn yg aku kenal dh lame...
dh 5 thn kot...tp kitorg tak pnh jumpe... die dh kawen thn lps...
29 Mei 2009
tp aku tak dpt attend sbb mase tu aku tgh final...
wlupun kami tak pnh jmpe... tp byk yg kami kongsi same2...
bru td die call... dah lame gk tak dgr khabar die...
skang Alhamdulillah..die tgh sarat pregnant... InsyaAllah...
22 Oct thn ni... die bakal dpt org baru dlm idop dorg...
dlu die byk gk menderita..cm aku...
tp skang...die dh ckup bahagia..ngan suami tersyg..
hrp-hrp dpt tgk baby dorg cuti ni....
aku doakan kebahagiaan mereka hingga akhir hayat...
Amin...

Hafisah & suami
Muadzam Shah

ni plk...dah dkt 6 thn gk la aku knl die...
same kes ngan ana...aku pn tak pnh jumpe die nih...
huhuhu..die pun dah kawen thn lps gk...
aku pn tak dpt attend gk sbb tak tau nk g sane cm ne...
die bru kawen akhir thn lps...
hrp-hrp one day...
dpt jumpe die ni gk...
moga die bahagia ngan suami terchenta...

cm mane aku knl dorg ni???
bia la jd kenangan kami...
yg penting...skang kami dh jmpe kebahagiaan yg kami cri...
doakn kami bahagia hingga ke akhir hayat kami...

AMIN

No comments:

2leep.com