Instagram

Tuesday, November 16, 2010

~mud lari~

nampak tu??? aq mmg xde keje...mlm2 buta duk tepek inai...mcm nak kawen...
hehehe...bkn ape...aq mmg xde keje...mud plk x bape nak baek 2,3 ari ni...
mcm2 hal timbul... 2,3 ari ni pn duk merapu yg bkn2 je...
pnh terpk nak ttp blog nih... mcm dah xde makna lg dah...
tp bile pk2 balik mcm syg plk...penat kot wat smpai jadi hodoh cm ni...
hehehe...

wlupun kepala tgh berat ngan mcm2 hal...
aq still leh ketawa lg...ketawa dlm duka...
huhuhu...ketawa dlm terpaksa...
xpe ayu...sabar je la...ni sume dugaan...
supaya aq lebih matang...
matang utk berfikir...
yg mane baek....yg mane buruk...
KAU lindungilah aq YA ALLAH...


aq terpk...dan mmg dah byk kali aq pk...
ape slh aq sbnrnye... slh ke aq nak bahagia???
ape aq x layak utk bahagia???
bile aq dah jumpe bahagia tu...
mcm2 dugaan yg dtg...
aq serahkan segalanya padaMU...



aq mmg cepat lemah bile berdepan ngan hal2 cm ni...
selama ni aq pandai duk bg nasihat kt org laen...
tp bile jadi pd aq sendiri...aq x pandai nak nasihat diri aq sendiri...
aq cepat mengalah...
mengalah demi org laen...


ati....wlu ape pn akan jadi lps ni...
sabar lah terima dugaan ni...
sesungguhnya hanya kau yg akan mengerti segalanya...:(



❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

Miza Yusof said...

salam ayu.
miza singgah sini yaa.
yup, memang bf miza.
ayu kenal ke ?
hehehe

-✿ Ayu ✿- said...

hehehe...ayu x knl pn... ayu terperasan mcm pnh tgk pic tu kt fb...
rupenye bf miza tu kwn pd classmate ayu...haizar... hehehe...:p

2leep.com