Instagram

Tuesday, November 16, 2010

SALAM AIDILADHA




salam AidilAdha aq ucapkan pada sume kwn2 bloggers...
moga Aidiladha kali ni akan mendekatkan kite pada erti pengorbanan yg sebenar...
Amin...


Aidiladha kali ni... biase2 je mcm thn2 lps jgk...
cuma thn lps bz ngan bro aq kawen...
thn ni cuma ade kenduri...Cek masuk korban ngan pakcik n mak cik aq yg len...
adik beradik tumbangkan sekor lembu...


yg paling bz time Raya Haji ni...my beloved father la...
sape lg... org penting nk sempurnakan ibadah korban...hehehe...
tukang sembelih paling femes seantero kampung Chendering...heheheh...
xde lah...biase2 je...tp di usia Ku 74 thn...dan sbnrnye...lebih dari tu...
org2 kg ni masih perlukan khidmat Ku utk lakukan penyembelihan...
Alhamdulillah...Ku masih larat...
ke sana...ke sini ngan motor Honda buruk tu...
utk 3 raya...setiap thn...Ku akan sembelih sekurang-kurangnya 50 ekor...
balik umah je...Ku akan jadi pening...byk sgt...nak berkejar...
nak tolak...org mintk tlg...Ku ikutkan je la... selagi Ku larat...


aq??? ari ni...akan bz ngan ketupat n tapai...
menu wajib tiap kali raya...wlupun cume Raya Haji...
hehehe...


SALAM AIDILADHA

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com