Instagram

Wednesday, January 12, 2011

budak degree bln 9, budak dip. bln 7...:(

ade terbaca entry aq sebelom ni???
kalo terlepas tu...leh terus ke cini....sesi akademik bermula bulan 9...

huhuhu...ade lecturer aq yg bgtau...
dah kompem yg sesi akademik akan dtg bermula bulan september...
utk UiTM...budak degree akan bermula bulan September...
tp utk budak diploma still bulan Julai mcm skang...
proses pertukaran tu akan dibuat secara berperingkat katanye...


waaa.....makin lambat la aq grad cm nih!!!
kalo ikutkan... aq sepatutnye praktikal sem dpn...
start bulan 6 abes bulan 12...
tp kalo sesi baru nih start sem dpn...
aq akan mula praktikal bulan 9 n abes bulan 3!!!
dan cuti sem ni selama 4 bulan!!!!
waaa...abes la aq.... kalo mkn tido je kat umah selama 4 bulan...
mcm ni la aq jadinye.... tak nak!!!!
dan masuk balik utk part 8 bulan 4 kot...
abes bulan 7 lebih kurang...
n konvo bulan 3 thn 2013 !!!lame giler!!!!
tak suke nye...huhuhu....:(

pihak Shah Alam pun dah mula citer-citer psl nih...
tp xde lagi naek pekeliling kt notis board...
huhuhu...tgu je la nt cm mane...
tp mmg tak best la kalo abes lambat...
waaaa.....
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

Enh Ear said...

sabor ye....

BAJITOS said...

aduhaiii sabarr :D

2leep.com