Instagram

Thursday, January 06, 2011

kejadian 1 Jan 2011





aq nak berkongsi kemalangan yg berlaku btol2 dpn umah aq ni...
boleh tgk sendiri pic2 kat atas nih... btol2 dpn umah aq...lg bape meter je nk langgar umah aq...
mmg tak trjangka... dua minggu sblm tu... dah selamat langgar umah kakak aq...
tak dibaiki pn lagi...kne tgu insurans...mmg leceh...
ni plk...naseb baek tak kene umah aq... kalo tak...pemandu tu mmg tak selamat kot...

kejadian ni berlaku pada 1 JAN 2011...jam 7.30 pgi lebih kurang...
pemandu tak ada pape...cuma pth 3 batang gigi...
pemandu kereta persona hitam..seorg wanita bangsa Cina...
n pemandu kereta iswara pun wanita Melayu yg baru lps pantang...
naseb baek babynye tak bwk sekali...
kalo perasan... tiang lektrik tu pth dua...wlupun simen...
mmg kuat bunyinye...huhuhuh...

tak tau la nak salahkan sapa skang...
sama ada pemandu yg memandu terlalu laju...ataupun keadaan jln yg menyumbang kpd
kemalangan nih...
tp kalo nak diikutkan...ni adalah kemalangan ke 30 +++ kot yg berlaku
utk thn lps disepanjang jalan menuju ke Kuala Terengganu...
terutamanya kwsan selekoh kat umah aq...
antara Kg.Kijing,Marang n Kg.Chendering, Kuala Terengganu...

huhuhu...kalo korang ade melalui jln2 ni...
hrp berhati-hati ye... kemalangan mmg sgt biase berlaku kt kwsn ni...
terutamanya kt selekoh...

kawasan umah aq ni dah pn dilabelkan sebagai KAWASAN KEMALANGAN...
dikalangan pemandu yg biase melalui jln nih...

HATI-HATI DI JALAN RAYA
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

3 komen:

efa said...

uish bahaya kan...apa pun kena hati2 hargailah nyawa...

Enh Ear said...

wah... dshayat nya... kena letak signboard ni..

Enh Ear said...

wah... dshayat nya... kena letak signboard ni..

2leep.com