Instagram

Friday, February 11, 2011

Contest Si Manis Berbaju Kurung...:)

nak join??? klik banner ni yep
lame giler dah tak join contest kan...
merajuk ke Ayu??? hehehe...tak de lah...
takut tak de masa nak update la...
taapi mmg gian lama dah nak join contest balik...
huhuhu...pandai-pandai la aku curik masa nak update nanti...

untuk permulaan ni...2011 lah...
aku telah di tag oleh KAK QASEH JOHANNA...
byk kali dah dia tag aku utk join contest...
hehehe... kali ni aku penuhi...

aku nak pertaruhkan pic nih....
kenangan di UiTM Kedah...:p


amacam??? manis tak aku berbaju kurung??? hakhakhak...
larikkk...!!!!

sebelom tu kne tag 3 org....

DONE!!! suke2...
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

✿....rossa alina....✿ said...

weee...good luck..err..boe ni?/huhuhu.. ;p

HAJAR hasan said...

wah! wah! contest lg la~ thanks ayu, tag sye. ;)

2leep.com