Instagram

Friday, February 11, 2011

di mana letaknya aku...???

nape ngan tajuk entry aku ni??? merajuk ke??? ngan sapa???
ntah lah... biarlah aku je yg tau... huhuhu... xnk citer byk-byk kt cini...
nanti boleh banjir...

aku baru je abes berkemas...
n baru je lepas antar barang kt kediaman baru aku utk semester ni...
aku akan berpindah...bkn ke Melaka...tp ke hostel je...
hehehe...

bakal kediaman baru...Kolej Duyong...
tu lah pic kolej Duyong aku... huhuhu...
kenapa tak duk umah sewa???
sebab nak berjimat sket sem ni...
byk nk guna duit...huhuhu...

sebelum tu...kitorg g sambut bufday besties aku...
mls nak citer byk-byk...
jom tgk pic je....layan....








to the bufday gurl...ZYKA...
congrates on ur 23rd bufday to nite...
semoga pnjang umor n murah rezeki...
semoga peningkatan usia mu ini akan
memberi lebih byk kebahagiaan dlm idop kamoo...
friends isFOREVER!!!

No comments:

2leep.com