Instagram

Saturday, February 19, 2011

GA aku tak dpt sambutan??? kenapa???

dah 3 ari duk setia menunggu peserta-peserta GA aku...
tp hampa... dah 3 ari GA aku berlnagsung...
tp yg join cume 10 org...
nape...tak best ke aku nye GA ni...
hadiah tak gempak???
atau aku tak promot???

mungkin kot...
aku tak sempat nk pomot...
aku bkn nye 24 jam akan melekat dpn lappy nim...
tp at least 3 jam sekali aku akan on dashboard aku...
mane yg sempat aku g...aku bgtau link sekali...
huhuhu...

cam sedih pun ade gak ni...
huhuhu...nekad la...kalo minggu dpn pn still duk
10 org gak...aku akan ttp GA ni...
dan secara automatiknye...10 peserta tu akan dpt
hadiah istimewa dari Jordan tu...

tapi aku tak paksa org utk join...
aku hrpkan dpt sambutan je...
tak pe lah ayu... tunggu...

meh la join... klik SINI

i am waiting...:(

1 comment:

Unknown said...

xpe..dun worry..
nnti ada lg yg join tu..
mybe busy kot..~

2leep.com