Instagram

Wednesday, March 23, 2011

aku ratu touching...ade sape nak lawan???

uih...entry aku ni leh bikin kontrobersi nih...hehehe...
ye...touching...touching salah satu sahabat karib wanita....
memang...sebut jer touching...mesti org sekeliling susah nak dekat ngan kite kan...
bukan ape...kang salah sebut sket jer...terus terasa...
aku macam tu ker???
ntah lah...kadang-kadang kot...
aku mengaku...aku cepat terasa...
suke sangat negative thinking...
tapi apa nak buat...dah memang sejak azali lagi aku mcm tuh...
kadang-kadang aku pun salahkan diri sendiri gak...
benda kecik pun nak terasa...lepas tu mula nak melalak...( kalah ning yatimah)...:p

kesian ngan org kat sekeliling aku...
maafkan aku ye korang...
aku bukan sengaja nak buat perangai...
tapi...aih...lepas ni kena belajar jadi keras sket...
tak nak touching2 lagi dah lepas nih...
stop being too weak... i'm big enough to be mature...
try to adapt with surrounding ayu!

sau perkara yg tak tahu mengenai aku...
selama ni...aku jarang sgt cakap ngan Bonda melalui telefon...
kenapa??? sebab...tiap kali aku dengar suara Bonda kat telefon...
automatik aku akan menangis...dari dulu...sampai skang...
suara Bonda sgt mengharukan aku...
naseb baek aku belajar dekat jer...
kalo rindu boleh balik... boleh peluk bonda...
aku senang bile Bonda ada depan mata...
aih...tak tahu la kalo nanti aku kena keje jauh...
susah nak jumpa bonda... alamatnye...mmg banjir la umah aku tiap kali 
telefon Bonda...waaaa..... tak nak keje...tak nak kawen...
nak duk ngan Bonda jer... huhuhu...






❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

Hazrina Erin said...

saya cepat touching gak~baru baca msg da blh nangis..kdg tulis msg pun blh nangis...:P

-✿ Ayu ✿- said...

huhuhu...kite serupa...
lps ni kne kurangkan touching okeh...hehehe:p

2leep.com