Instagram

Tuesday, March 01, 2011

jintian, wo hen landuo...!!!

hohoho...landuo tu ape??? landuo tu malas dlm mandarin...
tajuk di atas bermaksud "hari ini saya sangat malas!!!"
memang aku malas sangat ari nim...
nape aku berbahasa mandarin???
sebab kejap lagi ade kuiz mandarin la...huhuhu...
malas nye rase...
minggu ni agak bz...
baru je abes dua test...
satu lagi bakal muncul ari khamis nih...
waaa....
assignment pun menimbun lagi...
kena buat sket-sket...

projek ais dah siap sket...
baru 1% sebenarnye...nak tgk???
ape jadi bile budak akaun nak jadi kontraktor???:p

 di atas ni namanya GANTT CHART...
susah nak buat nih... bukan nye reti pun...
naseb ade buku...
AMARAN : jgn bagi budak akaun mcm aku buat keje construction...
mmg company tu akan menanggung rugi yg BANYAK...
hehhee...tipu je...:p

ok2...back to mandarin...
wo qin ai de wo de nan pengyou...(-_-,)
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

3 komen:

qaseh johanna said...

nak tag dak ayu lagik.

http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/03/kawai-homemade.html

qaseh johanna said...

AYU...JWB TEST ELOK2 YE...

-✿ Ayu ✿- said...

insyaAllah...heehe...tq kak Qaseh...:p

2leep.com