Instagram

Monday, March 14, 2011

wedding dan wedding lg...=)

yesterday...jalan-jalan lagi around Kemaman jer...
ngee~~~
i went to a wedding at Ayer Puteh...
stop speaking ayu... hancuss...~~~:p

ekcelly semalam g umah orang kawen...
pekerja umi Umai...
umi nye xde... Umai la jadi wakil uminye...
kitorg pun tompang la sekaki...
nak jalan-jalan...sape nak tolak kan...
hehehe...
comel sangat pelamin die...
LIKE99x...hehhee... dah mula berangan nak pelamin cm tu...
hehehe...

jom layan pic yang tak seberapa nim...

yeah...perasaan dulu...
meet my dearest fren kat Mesra Mall
hantaran dari pihak perempuan
we n the bride
lawa kan pelamin ni...mcm model kat depan tu...hehehe
hantaran dari pihak lelaki
pengantin

sampai sini jer pic kawen ni ye...
tgu aku lak yang kawen...
oppsss....ngee~~~
❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

1 komen:

wa khairul onggon said...

Musim kawen skrg ni kan.. Saya pun baru balik dari Ipoh sedara kawen punya pasal.. :)

2leep.com