Instagram

Thursday, April 28, 2011

asam garam suatu perhubungan...

  • suasana sgt bising di sebelah sana
  • girl : buat apa? dah tido ke?
  • boy : tertido ( dgr tak dgr sbb bising)
  • girl : lama dah tido?
  • boy : blom tido lg  la, bile ckp dah tido.
  • girl : td ckp dah tido. dgn suara mcm baru bgn tido je...
  • boy : blom lah! kalau tak dgr, ckp lah tak dgr.
  • girl : tak pe lah. study la dulu.

15 minit kemudian ...ada msj masuk...

lain kali kalu tak dgr, ckp la x dgr, x susah pun...
ni tak...bile ckp a dgr b...pastu mula la ckp b... 
xpelah..*** mmg pns baran n degil...sory susahkan *****...
biasa lah...asam garam sebuah kehidupan...sedangkan lidah lagikan tergigit...suami isteri pun boleh bergaduh...inikan pula couple yg baru setahun jagung...

kenapa mesti ada pergaduhan dalam suatu perhubungan? sebab pergaduhan tu yang akan mengeratkan lagi kasih sayang antara 2 insan...

kalau berlaku suatu pergaduhan...dua-dua jangan pulak nak menang jer...salah sorang kena mengalah supaya tak berlarutan... bukan senang nak bertahan dengan percintaan jarak jauh...macam-macam dugaan yang akan kita hadapi... hanya kepercayaan yang akan menjadi benteng yang akan memepertahankan suatu perhubungan...

jangan mudah percaya akan kata hati...percaya akan kata akal...

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com