Instagram

Sunday, April 17, 2011

Operasi khidmat Masyarakat ~OPKIM~

Alhamdulillah... selesai satu lagi program semester ni...
Operasi Khidmat Masyarakat atau lebih popular dengan panggilan OPKIM...
aku terlibat dengan program ni sebagai peserta program dan ada juga yang terlibat sebagai
sekretariat program...

opkim kali ni adalah anjuran jawatankuasa Non-Resident UiTM Dungun..
walaupun aku bukan lah non-resident, tapi biasalah... selalu perasan NR lagi...hehehe
program ni dekat jer ngan UiTM..kat kawasan situ-situ gak...
kat Kampung Sura hujung...

first day iaitu semalam agak kelam kabut jugak lah...
maybe sebab ni first program opkim yang pihak JPNR anjurkan...
termasuk hari kedua gak...aku harap dorang amik iktibar dari program ni...
dan program yang akan datang akan lebih baek dari yang ini!

sebagai peserta... of course aku kena duk ngan family angkat...
so...aku dapat family angkat yang agak muda...
suami and isteri masih muda... cuma 26 tahun kot...
3 tahun jer tua dari aku... wawawa...
takkan nak paggil mak angkat kan...panggil kakak angkat la kot...
hehehe...

kakak angkat aku ni ada 2 orang anak...sorang laki...sorang pompuan..
comel giler... meh layan beberapa pic yang aku sempat snap...:p


kakak angkat aku...tp pemalu la..heeh
Balqis

Firdaus-adik angkat aku...sengal giler
me n zyka :hamik ko...ko adik angkat aku kit...hahhaa
permainan dam haji


me n aten

me and yusoff...nakal giler bdk nih

with miss Emy...

my dearest kazen

gelagat peserta pertandingan teh tarik

pertandingan tarik tali

pertandingan cari gula2 dlm tepung...aku kalah kot ngan die nih... xaci btol..

kumpulan marhaban kg sura hujung

nasyid dari uitm


pasukan silat ABJAd
barisan top authority UiTM Dungun

No comments:

2leep.com