Instagram

Friday, May 06, 2011

Pencarian Blog Putera Dan Puteri


dah lama rasanya tak kena tag...huhuhu... malam ni aku kena tag dengan CIK WYNA 
untuk join contest diatas...
sah-sah lah aku ni kategori PUTERI kan...hehhee...:p

senang je requiremnet dia...nak tahu lebih lanjut boleh klik kat banner diatas...
aku malas nak taip banyak-banyak sebab lenguh dah tangan jawab final pagi tadi...hehehe:p

aku nak tag mereka laju-laju...:-
DONE!

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

1 komen:

qaseh johanna said...

hai ayu..lama xnampak..

final exam dh abes ke..??

akak join ye.. :)

2leep.com