Instagram

Friday, May 06, 2011

Universiti Blogger Malaysia (UBM) : penyertaan kini dibuka!


Universiti Alam Maya
Universiti Dihujung jari
Universiti Tanpa Stress
Universiti sepanjang hayat
hari ni aku nak perkenalkan dengan satu lagi universiti yang bakal menenggelamkan universiti-universiti yang ada di Malaysia sekarang ni. mungkin juga akan menenggelamkan Harvard & Oxford juga suatu hari nanti...

hahaha...ayat bukan main lagi...diatas adalah banner untuk satu blog yang diperkenalkan oleh Encik Boyfie...dia yang post kat wall fb petang td. tak tahu pulak aku yang Universiti untuk blogger macam ni pun wujud rupanya....

aku dah selamat mendaftar masuk sebagai student. Universiti kedua aku selain 
UiTM SENTIASA DIHATIKU ni....
jangan mali jangan segan untuk daftar masuk universiti ni...tak ada yuran pendaftaran pun, otai-otai pun boleh masuk. tak de limit age nak belajar sini...macam-macam ada...
assignment pun tak delah susah mana...makan kacang pun lagi susah kot...hehehe...
*ayat tipu ***

kalau sesiapa yang rasa ingin mendaftar masuk boleh klik pada banner diatas okeh... then tekan FOLLOW!
anda telah officially mendaftar ssebagai student di UBM!

~agak-agak aku promot UBM nih...dapat jadi lecturer sambilan kat situ tak...hahaha... :p

No comments:

2leep.com