Instagram

Sunday, June 12, 2011

Alhamdulillah...penyu dok nangih doh...senyung manjang... PETEH GANU PETEH!


entry selepas Terengganu dinobatkan juara PIALA FA 2011...!!!! akhirnya...Kelantan terpaksa akur dengan keputusan dan takdir ini....dengan ini aku mengumumkan bahawa aku berbangga jadi anak jati Terenggau...(dari kecik sampai besar tak kuar dari Ganu)...hehehe....

sebenarnya...aku bukan layan sangat bab bola ni...tapi sejak bola sepak Malaysia dah meningkat naik... aku jadi terlayan pulak ngan bola ni...lagi-lagi malam pasukan negeri aku dah menang !!!! yeay!!!!! hehehe...
secara tak langsung... rakyat Terengganu akan dapat cuti!!! tapi tadi tak de pulak Pak sedara aku umumkan esok cti... lusa kot... (aku harapkan esok...sebab malas nk belajar cash flow esok...hehehe)... ape pun...aku ucapkan tahniah buat semua pemain Terengganu FA atas sumbangan kalian kali ini...MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!

tapi agak kecoh la jugak tadi sebab... walaupun aku tak menonton sebab kat umah sewa ni tak ada tv dan astro...tapi dengan FB... aku tak missed dengan segala perkembangan sepanjang 90 minit lebih tadi...heheheh....dengar-dengar ada mercun lah...laser lah... aih...sudah-sudah lah... sampai bila industri sukan tanah air nak maju kalau macam ni la perangai orang kita... berubah lah... buang lah  sikap yang memalukan tu demi sukan tanah air... adat pertandingan...setiap yang menang...pasti ada yang kalah... kalau semua nak menang...baik tak payah bertanding kan???  

sebenarnya...Terengganu bernasib baik gak sebab seorang pemain Kelantan dengan bermurah hati beri gol percuma untuk Terengganu...terima kasih DAUDSU!


puah hati rase malang ning... mate ni rase berak nanang doh ngatok... tapi gok... suke dooh ekpong kite menang malang ning...dok rase nok tido sikek.... heheheh...jadi-jadi la... tutok la blog ni... tido pulok...esok pagi-pagi ade kelah pulok... nye buak sengguk dalang kelah kang kene cacang luor kelah pulok...hehehe... selamak malang lake!!!!!

p/s : bangga jadi warga Terengganu...lagi bangga sebab Abg Ben pun sokong Terengganu...hehehe:p


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com