Instagram

Monday, June 13, 2011

dia nak apa lagi sebenarnya???

entry luahan hati semata-mata...anda dinasihatkan untuk terus menekan button close di atas...terima kasih kerana sudi datang...tapi malam ni ayu rasa tersentap... ayu ingin meluahkan... ayu ingin bersendiri bersama blog kesayangan ayu...

dah lama aku makan hati dengan sorang pompuan ni...aku bukan nak cari gaduh...tapi apa lagi kamoo nak wahai insan yang aku gelar perempuan... cukuplah aku gelarkan dia Cik N... kadang-kadang aku tak faham dengan dia ni... cukuplah selama ni kamu dah sakitkan hati aku... tapi aku cuma berdiam diri... kamoo mengatakan aku gedik... walaupun aku bukan begitu... terima kasih aku ucapkan... aku tak pernah kacau hidup kamoo..tapi kenapa kamoo mesti kacau hidup aku lagi... kata-kata kamoo dulu memang takkan aku lupakan...


aku tahu...kamoo ada hati pada dia...tapi apa kan daya aku...dia memilih aku dan bukan kamoo...kamoo bagaikan orang ketiga antara kami... tolong lah... lepaskan kami... janganlah kamoo kacau kami lagi... lagi-lagi aku... cukuplah... andai jodoh kamoo memang untuk dia... aku redha... tapi bukan ini caranya untuk kamoo memecahkah kami... lama aku pendam... tapi kamoo semakin berani... aku takkan membalas walau apa yang kamoo katakan pada aku... aku percaya Allah itu Maha Adil... kamoo buatkah sesuka hati kamoo... aku penat untuk melayan orang  seperti kamoo...

maaf...hidup aku bukan untuk cari masalah dengan orang lain... memang aku pendiam... selama ni aku cuma berdiam diri dengan segala tindakan kamoo... tapi jangan kamoo fikir aku tiada perasaan marah... aku juga manusia... jika kamoo terlalu mendambakan dia... aku akan lepaskan... dengan rela hati aku... 

dunia kesayangan aku... bantulah aku mengahadapi dugaan ini... kadang-kadang aku mengalah... tapi dia mengatakan aku perlu kuat...tapi apakan daya aku...  andai sampai disini saja jodoh kami... aku merelakan...

Ya Allah...sesungguhnya...Engkau sentiasa bersama hambaMu yang memerlukan...

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

7 komen:

X.a.n.a said...

kite rase, abaikan je dia...lgpon...leh mgganggu hubungan u n ur bf

-✿Ayu✿- said...

@X.a.n.a
huhuhu...entah lah... i dun know what to do...

Azree said...

sabar dan tabah....

-✿Ayu✿- said...

@Azree
sy sedang sgt sabar skang ni...

KoTaK KaSuT said...

cik kotak pon pnah alami bnda yg sme...so,ayu wat xtau je..mlut org kite xle ttup kan,..yg pnting au tau bf ayu cmner...xkan plih pmpuan mcm tu..sabar n jdoh pasti ade...smoga bhgia..

-✿Ayu✿- said...

@KoTaK KaSuT
Tq... huhuhu...Alhamdulillah...ayu mmg sgt bahagia sekarang...tp kadang2 perangai cik N ni buat iman ayu tergugat...huhuhu...

nadzirah said...

sabar ekk kak ayu....

2leep.com