Instagram

Wednesday, June 08, 2011

How can i help u my dear????

selamat malam readers... mood hari ni sedikit down... i feel sorry for my dear... he just got his last semester exam result...  Alhamdulillah...he did it... but he is just getting tired to continue another 2 years... i  don't know how to help him... i just don't know how to persuade him to stay of what he is doing now... i just can't..

aku serba salah untuk terus pujuk dia... mungkin dia dah fikir ini jalan yang terbaik untuk diri dia dan keluarganya... dan juga untuk aku.... he is one year older than me... but he still have to finish another 2 years if he continue his study... tapi... mungkin dia dah fikir masak-masak... dia pun tak yakin dapat teruskan dalam belajar dia... he just want to quit... dapatkan kerja... dan mula untuk tanggung parents dia pulak... kumpul duit untuk pinang aku pulak... hehehe...oppsss...

to my dear... i will always support for whatever decision that you made... i know you know better what you want in your life... just trust in yourself that you can do it...!!!

menjadi satu-satunya anak lelaki dalam keluarga mungkin juga membebankan dia... dalam usia sekarang...dia masih belajar... mungkin dia fikir... ini masanya untuk dia mencari rezeki untuk keluarganya... aku hanya mendoakan yang terbaik buat insan yang aku sayang ini... you know the best for yourself my dear....

i will always be with you...


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

5 komen:

♥ Frau Reen ♥ said...

alamak..ayu..jgn sedey2 n down..share ng rin nak?peace!

-✿Ayu✿- said...

@♥ Frau Reen ♥
huhuhu...sbnrnye encik boyfie yg tgh bersedih rin... ayu ni tterasa la jgk...huhuhu

shuhada said...
This comment has been removed by the author.
shuhada said...

aku sebaya die jugak Ayu.. huu dan masih belaja.. dan siyesliii aku menyesal sambung belaja aritu..

-✿Ayu✿- said...

@shuhada
huhuhu...kalu mu terus kije ari tu...sdp doh mu skang ni op...xpe la...ade se sem je lg... terus je la...

2leep.com