Instagram

Sunday, June 05, 2011

Pak Cik boleh masuk bertanding dah ni... PRU 13 ye pak cik...

dirumah kedua lagi macam biasa setelah menghabiskan cuti percuma yg diberi oleh lecturer tersayang... *dapat cuti terus je sayang...kalo bagi keje...terus tak sayang...hehehe...

macam biasa perjalanan dengan bas SP Bumi la...apa lagi... hari ni cuti lagi sebab semalam  Agong bagi cuti lagi kat rakyat Terengganu...hehehe...tipu jer... dekat ganu cuti hari Sabtu akan dibawa ke hari Ahad...sebab tu hari ni cuti lg...hehehe... seronok weh...duk dumoh lame-lame...ngeh-ngeh...

ni nak citer pasal pak cik drebar bas tadi tu... aku naik bas tu memang dah penuh...terpaksa la berdiri...duk depan sekali dekat pak cik tu... naik je aku dah dengar dia bercerita pasal politik yang aku memang tak suka... alamatnya... berdarah la telinga aku sepanjang 1 jam lebih nih... dah la suara pak cik tu kuat giler... aku agak boleh dengar sampai belakang kot... haih...tak seronok betol naik bas hari ni... kalau tahu tadi turun lambat sket...dapat naik bas aircond...ececece...hehehe... 

aku rasa pak cik ni dah boleh masuk bertanding ni... dalam bas pun boleh berkempen... dah-dah la pak cik... cakap pasal politik sampai sudah pun tak habis... nak mengata orang pun pandang la kiri-kanan...kalau kita pun tak tahu kebenarannya...diam kan sudah lah... kang tak pasal-pasal pak cik dapat dosa fitnah orang.... 
kesian pun ada jugak aku tengok pak cik ni... kalau aku ada bawak air time tu nak je aku bagi pak cik tu berehat 5 minit minum air...lepas tu sambung la berkempen... 

sepanjang 1 jam lebih perjalanan dari Kuala Terengganu ke Dungun tadi... macam-macam cerita aku dengar... kalah cerita Milano Evans dengan Gambit tuh... mulut pak cik tu pun boleh tahan la jugak... kalah Barrack Obama berkempen ni...huhuhu... 

nanti pak cik isi borang PRU 13 ye...kitorang sume dalam bas ni tolong undi untuk pak cik ye... 

erk...bas kena baham la pulak...


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

6 komen:

Pencari Qurratuaini said...

tak apa, lama2 minatlah nanti sbb akan layak utuk mengundi kan..tu dah terlibat dlm politik, tp politik yg bersih ye.. ;-)

-✿Ayu✿- said...

@Pencari Qurratuaini
huhuhu...ntah lah...bg ayu...politik kat MEsia ni teruk... x tau sape yg betul...sape yg salah...

♥ Frau Reen ♥ said...

ayu..nt rin wt kan tutorial ek..tp mlm ni la..rin bz skit..tata!

♥ Frau Reen ♥ said...

ayu..your request da siap...pas2 rin nk tnye cmne ayu wt date kat every entry ayu 2 ek..cm cntik la..ajar kan dear..tengs n happy trying k!

♥ Frau Reen ♥ said...

ayu..rin da balas komen ayu kt tutor rin..:)

amniey91 said...

xpe2...boley2...ayu pun boley nak masuk PRU tu..hihi..kasi bersih sikit politik ni...:)

cik Am dtg n follow cni dr blog bujang

jom terjah cik Am nyer blog...
nak komen pun boley..

http://amniey91.blogspot.com/2011/06/jom-share-tentang-hobi.html

2leep.com