Instagram

Tuesday, June 28, 2011

Journal Junior Auditor #Day 2

hari kedua sebagai junior auditor...*berangan lagik!hehehe... hari ni pun tak ada la banyak keje sangat ...lebih kurang je macam semalam...huhuhu...cuma hari ni banyak berkepit dengan encik FAX & encik FOTOSTAT...huhuhu...jangan jeles ye encik MOk Mok...ngee~~~

naik berpinau mata hari ni duk kelih laser encik fotostat tuh... tapi hari ni berani sket la sebab berani bukak lappy...hehehe...FYI...aku dapat meja...tapi tak dapat pc...so... kena bawak lappy sendiri kalo nak buat keje... time-time macam ni la teringin nak ada notebook! 

tak nak cakap banyak la hari ni...penat la mata ni...nak tido dah...tak larat nak ngadap screen lappy ni dah...
enjoy pic koya-koya yang berjaya aku snap dikala orang lain tengah sibuk buat tax...ngee~~~ 
*tak tau la Encik An perasan tak aku tengah koya0koya tadi...ngeee~~~


terserlah tahap kebosanan aku... Encik An pasan tak??? pedulik~~~ sape suh tak bagi aku keje...hehehe...

Moga-moga hari esok lebih baik dari hari ini...Amin...





No comments:

2leep.com