Instagram

Friday, June 03, 2011

wei...tu untuk pejalan kaki la! bukan utk laluan korang!

2 hari tanpa entry sebab aku dilanda demam panas! grrrr... memang tak best betul! tapi hari ni dah ok sket...dah telan 2,3 jenis ubat baru lah dia rase nak kebah sket... jangan melarat smpai minggu depan sudah... test + kuiz + assignment tengah beratur tu...  mati la aku... kalu tak sihat lagi...huhuhu...  macam ni la aku...susah nak sakit...tapi kalau dah sakit...boleh kena tahan wad 2,3 hari...huhuhu...tak nak duk hospital tu...huhuhu...

ni nak citer pasal budak-budak zaman skang...memang tak puas hati betul aku! semalam aku g kat Batu Burok...ade ekspo Pameran Tamdun Islam... pegi jalan-jalan dan bawak anak-anak buah aku main kat playground kat situ... kebetulan buah hati aku Adel balik...wee.... puas dapat main ngan dia... memang dah rindu giler...


semalam dah nak balik tu si Adel dah tido... aku nak bawak la dia tido dalam kete...pastu mesti la lalu kat laluan pejalan kaki...tapi budak-budak yang bawak basikal pulak lalu kat situ! tak tahu ke tu laluan orang nak jalan kaki! hormat la sket kemudahan awam ni! basikal lalu tempat lain la! ni dorang pulak nak conquer laluan tuh! aku memang hangin jugak dah la tengah dukung Adel yang memang berat giler! eee...sabor je la... lagi teruk motosikal pun ada jugak lalu kat situ! sebesar-besar jalan raya kat depan tu tak muat lagi ke untuk korang sampai nak kacau laluan pejalan kaki??? naseb aku tak tersadung dek korang pintas aku semalam...kalo tak...grrrr!!!!!!

kepada pemilik basikal atau pemilik motosikal yang suka bawak basikal dan motor korang kat laluan pejalan kaki tu... tolong la hormat sket dengan kemudahan yang disediakan untuk orang lain ye! kemudahan korang tu kat atas jalan sana!

my little Adel



❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com