Instagram

Tuesday, July 26, 2011

bila trainee jumpa ngan staff...


journal junior auditor day berapa ntah... dah tak kira lagi dah...
kerja audit pun lom siap lagi... dari semalam lagi duk crari RM20 mane pegi ntah...
aku yang salah key in la ni... malas nak cari lagi... melangguk la ko kat situ...
nanti dah puas nyorok...tolong kuar cepat-cepat! aku nak siapkan audit ni cepat-cepat!!!!!

hari ni kesah trainee a.k.a aku dan semua kakak staff kat MaaCo ni...
lunch tadi ada sikit makan-makan dengan big boss... makan-makan sebelum puasa la...
big boss bulanja... big boss pun dah dapat title dato' skang...
Dato' yg dianugerahkan ye...bukan datuk yg cucu dia duk panggil tu...hehhee...

minggu lepas big boss dianugerahkan "Datuk Paduka Mahkota" dari Sultan Terengganu
sempena dengan Hari Keputeraan Sultan...
hari khamis tu adalah sket-sket celebration dari staff-staff MaaCo...

tapi trainee macam aku, A'a & Teha ni macam segan sangat...
dorang memang baik...tapi maybe sebab kami ni bukan jenis yang remah sangat...
sepatah dorang tanya... setengah patah kitorang jawab...ehhehe

dah ada dua majlis sepanjang aku kat office ni tapi still malu-malu lagi...
huhuhu...macam mana la nak ubah sikap macam ni...haih..

gambar pun segan nak snap... segan giler tau tak?????
tak pa...ada lagi 5 bulan untuk buang sikap malu-malu ni...
sebenarnya...tak bagus untuk adaptasikan sifat ni time kerja kan...
setuju tak????  hehehe...

ok bai... nak teruskan kerja mencari RM 20 yg hilang entah gi mana tu!!!!








No comments:

2leep.com