Instagram

Monday, July 25, 2011

fenomena tulisan biru kat Fb~

satu lagi fenomena baru dekat fb...selain dari chat virus tu...  
TULISAN KALER BIRU-BIRU~ 
macam dua orang budak tak berapa nak okey kat bawah nih...
duk main-main ngan tulisan biru plk...hehehe:p


owh...sila abaikan segala perkataan yang pelik-pelik tu...hehehe...
mula-mula action nak wat sendiri...sekali tak jadi...hampeh betol...
akhirnya buat muka tak malu mintak Encik Mok ajar...hehehe...

meh ayu nak ajar korang lak...

  1. Like fan page ni dulu...PICIT SINI 
  2. lepas tu dekat status/ komen korang tu... letak code ni...  
                  @[184559744940365:tulis ayt kat sini]

gantikan tulis ayat kat sini ngan apa saje ayat yg korang suke...
then, enter! automatis akan jd BIRU!


senag je kan...hehehe...

SELAMAT MENCUBA!


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

MissCt a.k.a MuqDeq said...

bru mlm td MissCt cube.. JADI!! hihihi

2leep.com