Instagram

Friday, July 22, 2011

FB mmg dah tak berapa nak betol!



aku memang makin pelik dan makim heran betul la dengan FB skang nih...
dari semalam sampai skang nih aku tak boleh nak bukak profile aku...!
apa yg tak kena pun aku tak tahu lah... 
nak kena tunggu reactivation selama 24 jam pulak...~adeh~~~!!!
naseb tinggal 4 jam je lagi nak kena tunggu....
sabo je la....~~~



❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

5 komen:

i'm ezza haniza said...

haaha! it just a feetbook kan ..hehehe

-✿Ayu✿- said...

@i'm ezza haniza
fatbook la...hahaha

Syamimi Nazifa said...

btl2 , fb gila :)

-✿Ayu✿- said...

@Syamimi Nazifa
huhuhu...tau xpe...

Bunny-lala said...

naseb tak jdy mcm nihh . fb nrul jdy laen punya . :))

2leep.com