Instagram

Monday, August 01, 2011

Doodletrade - AnaAnis,Muslimah-



Cik AnaAnis.Muslimah ade komen dekat entry nih... dia ajak doodletrade ngan aku...
wow!

aku baru je nak belajar berdodol... dia dah ajak berdodol trade...
segan sebenarnya...sebab aku punya bukannya lawa pun... 
comot giler... nak tunjuk pun segan sih...
tapi mencuba tu kan bagus kan...hehehe...

aku pun mengambil waktu rehat yang terluang (puasa kan...mane g mkn)...
dengan buat dodol nih... malu nak tunjuk...tapi jangan gelak pulak yep...
ayu budak baru belajar lagi...huhuhuh...

to Cik AnaAnis.Muslimah... harap-harap sudi lah terima dodol yang tak seberapa nih...
hehehe...

si Gadis PINK yang sangat COMOT...:)




❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

5 komen:

AnaAnis.MUsliMah said...

Waaaa..!! omei neee, TQ2x..cepatnyew da siap..praktis make perfect..insyAllah..sya siap sya nyee..sya roger kmu yep..^^..Tingkiuuuu...

-✿Ayu✿- said...

@AnaAnis.MUsliMah
hehehe...x comel pn...huhuhu... biase jer... x sbr nk tgu anisnye nih...hehehe

AnaAnis.MUsliMah said...

suda siap...arap ayu suka yeee..hee^^

http://anisasniza.blogspot.com/2011/08/doddlingdoddlingepisod-3-ling2x.html

merahitujambu said...

wah..comelnyaa..sy pun trade dgn anis...comel doodle awk..heheeh

-✿Ayu✿- said...

@merahitujambu
hehehe...biase je...comot...

2leep.com