Instagram

Monday, September 12, 2011

Doodle request l Shiema Sufian


doodle request lagi!!! bila la nak abes nih... encik Mok suh stop dulu...
n siapkan mane yang org request dulu...

yang ni request dari SHIEMA SUFIAN....
as usual...nak yang pink dan comel gitu...
dan hasilnya...
*
*
*
*
*
*
*
tak tahu la comel ke tak...
hope shiema suka yep...

usha-usha blog dia... ade orang tak puas hati die berblog...
huhuhu...




to my dear Shiema...

buat tak tahu je la dengan orang-orang tu...
tu blog shiema... suka hati shiema la nak tulis pasal apa pun...
dia tak da hak pon nak halang shiema untuk terus berblog...
do whatever as u wish for...

ayu pun pernah rasa cam shiema dulu...
sampai pernah berhenti berblog for 1 month...
tapi atas nasihat dan sokongan rakan-rakan blogger tersayang...
ayu continue blogging till now...

kita takkan mampu untuk puaskan hati semua orang...
tapi kita boleh berusaha untuk menjadi yang lebih baik...
untuk kebaikan orang lain...

keep blogging yep...
SMILE ALWAYS~~~



❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

3 komen:

shiema sufian said...

terima kasih ayu :D

shiema sufian said...

TERIMA KASIH YE AYU. JOM TENGOK ENRTY INI http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/09/thanks-lot.html

Ninie said...

Nak jugak yg pink comel!!! Ayu...nak sebijik...hehe. Nanti ninie bg gak kat ayu. Follow ninie balik ya!

2leep.com